از این شاخه به اون شاخه پریدن!
معمولا اکثر هنرجوها سریع به یک ساز علاقه مند میشن و وقتی که آموزش اون ساز رو شروع میکنند و می بینند اون انتظاری که داشتند رو به سرعت برآورده نمیکنه یا کلا موسیقی رو کنار میذارن و یا فکر میکنن بهتره برن سراغ ساز دیگه ای شاید سریع تر به نتیجه برسند.
واقعیت اینه که همه ی سازها شروعشون سخت و خسته کننده ست؛ به خاطر اینکه مدت زمانی میخواد که هنرجو اصول اولیه نوازندگی اون ساز رو یاد بگیره و بعد زمان میبره که اون قواعد و اصول رو به درستی روی ساز اجرا کنه و با این حال بازم می بینه اون صدایی که دوست داشته رو هنوزم نمیتونه از سازش تولید کنه چراکه فعلا فقط یاد گرفته درست بنوازه و هنوز تکنیک ها و تزئینات موسیقی که باعث میشه صدای ساز، دلنشین تر شنیده بشه رو یاد نگرفته و حتی اگه یادم بگیره زمان میخواد تا اونا رو پخته تر و مسلط تر اجرا کنه(در اکثر سازهای ایرانی به این دوره “ردیف نوازی” گفته میشه).
بعد از گذشت تمام این رویدادها کم کم نوازندگی هنرجو دلنشین تر شده و هنرجو میتونه از نوازندگیش لذت ببره.
این روال برای همه ی سازها هست و هنرجویانی موفق میشن که صبور بوده و با تلاش و پشتکار، تمام مراحل فوق رو پشت سر بذارند.
البته ناگفته نمونه که روش آموزش نیز میتونه در نتیجه گیری سریع هنرجو مؤثر باشه که در این بین کتاب بهار کمانچه با تلفیقی از روش گوشی و روش علمی، سریع ترین و کامل ترین دوره ی آموزش رو در بین متدهای دیگه داره.
برای شروع آموزش رایگان با کتاب بهار کمانچه اینجا کلیک نمایید.
برچسب ها:
آموزش سریع کمانچه، آموزش سریع ویلن، بهترین روش آموزش کمانچه، بهترین روش آموزش ویلن، سریع ترین روش آموزش کمانچه،
سریع ترین روش آموزش ویلن، کامل ترین روش آموزش کمانچه، کامل ترین روش آموزش ویلن، یادگیری کمانچه، یادگیری ویلن، عدم یادگیری موسیقی،
ناتوانی در نوازندگی، ناامیدشدن نوازنده، ناامید شدن در نوازندگی، خسته شدن از نوازندگی، دلزدگی از موسیقی، نوازندگی ضعیف، دلنشین شدن نوازندگی، بهترشدن نوازندگی،
باکیفیت شدن نوازندگی، صدای دهی بد ساز، چرا خوب نمی نوازم، چرا خوب ساز نمیزنم، چرا بد ساز میزنم، کسی از نوازندگیم خوشش نمیاد،
دیدگاهتان را بنویسید