برای یادگیری سنم خیلی بالاست!

هیچ وقت نفهمیدم چرا بعضی از افراد بزرگسال وقتی بچه هاشون رو برای کلاس موسیقی میارن بهم میگن کاش ما هم مثل بچه هامون از سن پایین شروع به یادگیری موسیقی میکردیم و الان با وجود علاقه ی زیادی که داریم، برای یادگیری خیلی دیر شده!

هنوز منشاء این تفکر غلط رو نمی دونم از کجا شکل گرفته که هرچی سن بالاتر بره یادگیری موسیقی هم کمتر و سخت تر میشه، در حالی که یک فرد بزرگسال هم مهارت های حرکتی و هم توانایی ادراکی و شنیداری بسیار بالاتری نسبت به یک فرد خردسال رو داره و اگه روش آموزش مناسبی رو اتخاذ کنه میتونه بسیار سریع تر از یک فرد خردسال در موسیقی پیشرفت داشته باشه. بسیاری از بچه های کم سن و سال هنوز مهارت استفاده از انگشتان رو ندارند، هنوز گوش اونها به شنیدن خیلی از آهنگ هایی که در کتاب های آموزشی هست عادت نکرده و این در حالیه که تجربه افراد بزرگسال در این زمینه ها میتونه امتیاز بزرگی برای پیرفت سریع تر در زمینه ی فراگیری موسیقی باشه؛ البته به شرطی که روش مناسبی رو برای یادگیری موسیقی انتخاب کنند. کتاب آموزشی “بهار کمانچه” با استفاده از آهنگ های نوستالوژی زیادی که در طی آموزش به هنرجو ارائه میده تاکنون تونسته نظر مثبت بسیاری از هنرجویان رو به خودش جلب کنه و یادگیری موسیقی رو برای رده های سنی مختلف، مخصوصا بزرگسالان، بسیار آسان کرده.
www.asoa.ir

برای شروع آموزش با کتاب جذاب بهار کمانچه اینجا کلیک نمایید.

برچسب ها:

یادگیری موسیقی زمان یادگیری موسیقی اموزش ویلن,اموزش کمانچه موسیقی برای بزرگسالان اموزش موسیقی بزرگسالان اموزش کمانچه برای بزرگسالان اموزش ویلن برای بزرگسالان
سن یادگیری موسیقی سن مناسب موسیقی سن موسیقی
تکنوازی ویلن ویلن تدریس ویلن درس ویلن اموزش ویلن بهارکمانچه وحیدسرابی


دیدگاه‌ها

3 پاسخ به “برای یادگیری سنم خیلی بالاست!”

  1. تارا نیم‌رخ
    تارا

    بسیار عالیه مطالبتون👏

  2. آزیتا نیم‌رخ
    آزیتا

    لایک👌

    1. افشار خزایی. نیم‌رخ
      افشار خزایی.

      سلام استاد سرابی واقعا خسته نباشید عالی عالی کمک خیلی بزرگی در امر اموزش موسیقی نموده اید..سپاسگذارم..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× 09339626002